Lisaaopreis.reismee.nl

Het avontuur staat op punt om te beginnen!

Hoi allemaal,

Voor mij begint het avontuur over precies een week, Davy moet een dagje extra geduld hebben. Precies een week om de laatste spulletjes te kopen en de koffers in te pakken. Op 10 en 11 september vertrekken wij naar Oeganda op Social Safari Experience (SSE). Een combinatiereis van vrijwilligerswerk en rondreizen. Deze reis wordt georganiseerd door Doingoood en wordt begeleid door een Nederlandse reisleidster die in Oeganda woont.

Ik vlieg samen met Kim, een ander reisgenootje, met KLM rechtstreeks naar Entebbe. De vlucht duurt ongeveer 8 uur, waarna we nog ongeveer anderhalf uur moeten rijden voor we aankomen in Kampala. In Kampala zullen we het grootste gedeelte van de reis verblijven.

De reis maken we met zijn zessen en de reisleidster. Iedereen heeft de reis afzonderlijk geboekt. Een paar maanden geleden hebben we elkaar leren kennen tijdens een etentje in een Afrikaans restaurant. Dat was een hele bijzondere ervaring, met allemaal onbekende mensen van één groot bord eten met je handen. De sfeer was meteen gezet, het was erg gezellig! Die avond hebben Davy en ik besloten om samen een blog bij te houden tijdens de reis.

Het programma van de SSE staat hier beschreven, mocht je daar nieuwsgierig naar zijn:http://www.vrijwilligerswerk-afrika.nl/social-safari-experience-oeganda/

We hebben onwijs veel zin om deze reis te gaan maken en bijzondere dingen te gaan zien en beleven. We hebben spulletjes aangeschaft om de kindjes op de projecten mee te gaan verblijden. Hierbij kun je o.a. denken aan knutsel- en buitenspeelspullen. Feestwinkel Prettig Gestoord heeft ons gesponsord met ballonnen en schmink, bedankt!!

Het idee is dat we hier regelmatig onze belevingen met jullie delen. Hoe vaak dit gaat lukken is afhankelijk natuurlijk afhankelijk van verschillende factoren, zoals tijd, internetverbinding en stroom. Maar ons best doen we zeker!

Groetjes,

Davy en Lisa

Reacties

Reacties

Margret

Hoi jongelui ik wens jullie een hele goede reis met veel plezier en heel veel mooie ervaringen en herinneringen. Geniet ervan.

Oma

Lisa ,een hele goede reis en succes in Afrika,dat je helemaal lukken,spannend joh.????????

Bernice

Ik ben nu al jaloers ????
Maak er net als ik heb gedaan, in dat ontzettend bijzondere land, een onvergetelijke herinnering van!!
Ik volg jullie op de voet, helaas wel vanachter de pc ????, ha ha

Liefs van mij ????

kathy

Super leuk zo'n blog! Kunnen wij t hier ook een beetje volgen.
Nog een week... en die is zo om!
Alvast goede reis en héél véél plezier! Geniet ervan!

Mariek

Wat gaaf! Dat is vast een erg mooie, leerzame en erg waardevolle ervaring. Voor ieder van jullie. Heel veel plezier, en ook veel succes. Vergeet vooral niet af en toe en dansje te wagen Lisa ;-) Ik ben benieuwd naar jullie verhalen; geniet ervan!

Janet

Veel plezier. Goede reis. Ben benieuwd naar je ervaringen. Ga deze blog dus zeker volgen.

Tante Ans

Leuk Lisa, dat ik je nu ook kan volgen.
Ik wens je een hele goede reis en heb het goed in Afrika. Ik hoop voor jullie dat het een hele fijne ervaring wordt! Geniet ervan!

Conny Oosterom (tante van Davy)

Wens jullie een hele mooie reis toe om nooit te vergeten.

Oma

Hoi Lisa even een test ik heb iets gedaan wat niet goed is daarom probeer ik het zo ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood