Lisaaopreis.reismee.nl

Vertrek naar de Pearl of Africa

Een lang gekoesterde droom gaat nu eindelijk uitkomen en stiekem is dat best wel heel spannend!

Alles is gedaan:
Inentingen zijn gehaald - Check
Bankpas is omgezet - Check
Koffers zijn gepakt - Check
Papieren zijn verzameld - Check
De eerste malariapillen zijn geslikt - Check
We zijn online incheckt - Check
De boardingpasses zijn uitgeprint - Check

Het enige wat rest is afscheid, vertrekken en hopelijk snel van een klein virusje afkomen.

Rond 09.30 uur brengen papa en mama mij vandaag naar Schiphol. We zullen rond 09.30 thuis vertrekken met twee grote overvolle koffers. Eén koffer is gevuld met spulletjes voor mezelf, de andere koffer is gevuld met spulletjes voor de kindjes in Oeganda. Hierbij kun je denken aan schmink, knuffels, auto’s, knutselspullen, rammelaars, vingerverf, stickers, wol, springtouwen en zo kan ik nog even doorgaan. Wat zullen we de kindjes daar blij mee kunnen maken!

Op Schiphol heb ik afgesproken met Kim en haar ouders. Na het inleveren van de koffers zullen we daar met zijn allen nog iets drinken en eten. Daarna zullen we voor 3,5 week afscheid nemen van onze ouders en het avontuur tegemoet gaan.

Naar alle verwachtingen komen we rond 22.00 uur Oegandese tijd (21.00 uur Nederlandse tijd) aan in Oeganda. Nadat we hier een visum hebben gekocht en geld hebben gepind, worden we opgehaald door een taxi chauffeur die ons naar de verblijfplaats brengt. De volgende ochtend rond 8.30 ontmoeten we Inge daar. Inge is onze reisleidster. Inge zal ons vrijdag naar Agape brengen, dit is een project voor straatkinderen. We horen deze ochtend ook of het mogelijk is om ’s avonds mee naar het vliegveld te rijden om Davy op te halen.

Maar nu eerst op naar Schiphol! Tot het volgende ‘blog-moment’ in Oeganda!

Reacties

Reacties

Ans

Goede reis Lisa en geniet van alles wat op je pad komt!
Lieve groet, Ans

Bernice

Lieve Lisa
Nu ik jou verhaal lees, denk ik aan mijn Afrika avontuur.
Spannend was de reis al na Schiphol om daar in mijn geval mam en boy uit te zwaaien.
Want je gaat dan toch echt 'alleen' op groot avontuur
En ook weet ik nog dat ik in het vliegtuig maar een goeie jankfilm opgezet heb, zodat ik toch nog een klein traantje kon laten rollen.

Maar dat was al snel over, na ontmoeting van m'n reisgenootjes

Eenmaal in Afrika aangekomen kwam er een super gevoel in me op.
Het is een heerlijk land met heerlijke mensen.

Dus ik zeg geniet ervan, neem alles in je op, geniet van de kindjes met hun prachtige stralende oogjes en alles wat er op je pad komt.

Dit is een reis die altijd in je herinnering blijft!
Het gaat je lukken!!

Time flyes DUS ENJOY!!!!
Dikke kus van je tante XXX

Oma

Lieve Lisa,het moment is daar,lekker genieten met lieve kindjes om je heen,dit gaat jouw helemaal lukken,goede reis en tot horens.dikke kus opa oma.????????

Judith

Heel veel plezier!!! Super vette uitdaging! We keep in touch!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood